Od
2010 roku zawody The North Face Park and Pipe Open Series, są okazją dla
młodych miłośników konkurencji freestyle’owych do rozpoczęcia profesjonalnej
kariery sportowej. Stworzona w 2014 roku wirtualna platforma The North Face
Park and Pipe Open Series Virtual Competition (PPOS) dała tę szansę zawodnikom
z całej Ameryki Północnej. W tym sezonie marka zaprasza do walki o nagrody
warte 65 000 dolarów także narciarzy i snowboardzistów z Europy, w tym
freeriderów, którzy powalczą w konkurencji All Mountain Open Series Virtual
Competition (AMOS).
The
North Face Peak2Park to konkurs, w którym można wziąć udział poprzez zgłoszenie
swojego filmu za pośrednictwem strony peak2park.com. W 180-sekundowej sekwencji
zmontować można swoje najlepsze ewolucje nakręcone w snowparku i halfpipie.
Całość jest oceniana jak jeden przejazd w czasie zawodów.
W
tym sezonie poza kategorią Park and Pipe (PPOS) można rywalizować także w
kategorii All Mountain (AMOS). Zgłaszać w niej można filmy, w których znajdą
się freeride’owe linie, ale i ewolucje wykonywane na naturalnych przeszkodach w
ośrodku i poza trasami.
Zwycięzcy
obydwu kategorii wyłonieni zostaną na podstawie wyników otwartego głosowania i
oceny profesjonalnych sędziów.
„The
North Face wspiera rozwój świata freestyle’u i freeride’u. Chcemy stworzyć narciarzom
i snowboardzistom okazję do zaprezentowania swojego talentu. Nie potrzeba do
tego drogiego i specjalistycznego sprzętu, bo w Peak2Park chodzi tylko o kreatywność
i umiejętności, a także sprawdzenie, jak wypada się na tle konkurencji” – mówi Katie
Ramage, Dyrektor Marketingu Sportowego The North Face.
„Rozwój
Peak2Park poprzez włączenie do rywalizacji freeriderów i zawodników z Europy,
pozwoliło nam stworzyć prawdziwie globalną platformę. Z niecierpliwością
czekamy na to, co pokażą nam utalentowani narciarze i snowboardziści, którzy
eksplorować będą ulubione okolice - od Chamonix po Alaskę - tworząc przy okazji
swoje wymarzone linie” – dodaje Jeremy de Maillard, wiceprezes ds. Marketingu i
e-Commerce The North Face EMEA.
Na
zwycięzców Peak2Park czekają nagrody o wartości 65 000 dolarów, w tym narty i
deski Rossignol, wiązania od LOOK, kamery GoPro oraz sprzęt The North Face. Najlepszy
zawodnik konkurencji PPOS dołączy do Toma Wallischa na planie nowego projektu
filmowego ekipy Good Company.
Snowboardziści
i narciarze, którzy sięgną po główne nagrody w konkurencji AMOS zostaną z kolei
zaproszeni do wspólnego wyjazdu i nagrania filmu wraz ze sportowcami z teamu
The North Face. Nagroda obejmuje pokrycie kosztów podróży, transportu, karnetów
i zakwaterowania.
Zwycięzcy
zostaną ogłoszeni po zakończeniu każdej rundy konkursowej. Przyznawane będą
także nagrody dodatkowe, między innymi za najlepszy trik, czy najlepszy montaż
nagrany wyłącznie z wykorzystaniem kamery GoPro. Dodatkowo nagrodzony zostanie
film, który zdobędzie największą liczbę głosów publiczności.
„Ten
konkurs daje ludziom ogromne możliwości. Możesz dopracować wybrany trick tak,
by wyglądał jak najlepiej. Bez względu
na to, czy robisz 360 czy double corka możesz zmontować swój najlepszy przejazd
i pokazać go szerokiej publiczności.” – podsumowuje Colby
Stevenson z Park City, który zwyciężył w PPOS w 2016 roku, dzięki
czemu wystąpił m.in. w pierwszym pełnometrażowym filmie ekipy Good Company pt.
“Vice Versa”.
Rejestracja
do udziału w konkursie jest już otwarta, filmy nadsyłać będzie można od
stycznia 2017 roku.
www:
www.peak2park.com
Facebook.com/peak2park
Instagram:
@peak2park
Szukaj także dzięki
hashtagom: #peak2park #TNFpeak #TNFpark
<< powrót
Dodaj komentarz
Jeśli posiadsz konto na ski2die.pl to się zaloguj. Jeżeli jeszcze nie masz, a chcesz mieć, to już teraz może się zarejestrować.